tisdag, oktober 27

länge sen menmen..<3

det är sånna här tillfällen jag inte kan beskriva med ord hur mycket du betyder. Bästavän.

vart ska jag börja? du är min bästavän, vi har nog 1000 minnen minst från alla våra spakvällar, varje gång vi är blir ett minne och från håkantorpstiden. du är helt underbar, ingen har nog så kul som vi kan ha. vet att du hatar smeknamn men du är min pushi, wannabe blatte, likis, tvilling, pemelie. jag älskar dig mest min egna SYSTER. du är min vänstra hand eller den högra, ah vad man än säger.

ah allt det som står på bilden, det jag skrev av. Ah jag säger detsamma. Min syster, min tvillingsjäl, min vänstra hand, min pushi, likisen själv, min bästavän. Jag älskar att säga bästavän. Du är min bästavän.
Måste bara påminna ibland hur mycket du betyder för mig, skulle du försvinna. (bara tanken kan jag fälla en tår) så skulle jag försvinna.

2 comments:

ellennorden sa...

JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN ! DU ÄR ALLT. ingen ellen utan sin emelie. alla minnen. de går inte att förklara med ord vad du betyder. när jag är med dig så känner jag lycka, jag kan vara mig själv med dig. du är min tvilling,syster,likis,pushi. emelie sofia berglund + ellen josefina nordén .
från 2an, eller vare 3an (vad heter du, ellen). till graven älskling

berglundemelie sa...

oså döpte jag alla mina simmar efter ditt namn för jag tyckte det va så himmla fint. DU ÄR ALLT. !